About Me

Fotoğrafım
Anime bağımlısı, minecraft zararlısı gereksiz organizma...

Farkındayım bayağı zamandır yazı girmiyorum sevgili bloguma (Tumblr sağolsun) ama can sıkıntısından bir yazı gireyim dedim. Bu sefer çemkirmek istediğim grup ağır Naruto fanları.

Aslında belli bir animeye körü körüne bağlanıp, başka anime izlemeden kendine animeci (animer bile demiyorum) ilan edenler ya da inci jargonuyla ilkokullu...

Tamam efendim çok seviyorsunuz bu animeyi anlarım ben de K-On!! seviyorum ama bir bakın, etrafta başka animeler de var. Hatta "NARUTO ANİME, BLEACH ÇİZGİ FİLM!!!11!!" diyenleri bile gördüm ki kafalarına bir şey geçirmemek için zor tuttum kendimi o ilkokulluların.

Zaten animeci bile diyemeyiz o zavallılara, narutocu desek daha doğru olur ki böyle yaratıklar (insan bile diyemiyorum) doğru düzgün anime izlemek isteyenlere bile hayatı zindan ediyorlar.

Bir düşünün; narutocu denilen yaratıklar etrafta animeciyim diye dolanacak. Millet "ne diyor lan bu amına kodumun ergeni" diye animeyi araştıracak. Anime ile bu ergen yaratıkların davranışları birleşince animeler çocuk işi olarak görünecek (yine!).

Hayır tamam kardeşim istediğini izle ama sen Naruto'yu seviyorsun diye bizim beynimiz sikilmek zorunda mı? O kadar hakkıyla anime izleyen insanın aramızdan ayrılmasına siz sebep oluyorsunuz emin olun. Sizin gibileri bir araya toplayıp (ki hangi oda alır bunları, tek hücreli gibi ürüyor amına koduklarım) basınç odasında kapatacaksın yahu. Yeter beynimi siktiniz!...

Oh rahatladım lan...

This entry was posted in Bookmark the rel='bookmark'>permalink.

2 yorum:

EspioN dedi ki...

Bendensin.Bu amına kodumun veletleri daha anime ne öğrenmemişler.Bir animeyi övücen diye öbürlerini de itin götüne sokmaya gerek var mı ki ?

Alp Gül dedi ki...

Otakular > Animerler > Duygusal Animerler > Yarı ergen-yarı animerler > Naruto-Bleach'ci İlkokullular > Animeleri Metin 2 mantığıyla izleyen-oynayan veletler > Metin 2,Wolfteam,Counter'ciler >...? (5-8 yaş grubu arası bebeler gelebilir belki ?)

Yorum Gönder

Browse by Topic